reklama

Mám „zaonačenú“ Superstar

Nemám televízor, nesledujem ho a vôbec to neľutujem. Mánia okolo Superstar sa v jej vrcholoch dostávala všade. Do novín, časopisov, rádií. Dokonca aj keď som otvoril skriňu - bola všade. Dotkla sa aj mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dnes v noci v mojom sne:

Sedím si na piesočnej pláži pred mojou haciendou popíjajúc margeritu s dáždničkom v pohári. Laptopom riadim celý svoj podnikateľský kolos. Ide mi to dobre. V živote som dosiahol všetko. Volám osobnej asistentke: „Sherry, s kúpou akcií diamantových baní za 12 biliónov dolárov počkajte ešte hodinu a potom ich...“
„Čau starec!“ ozýva sa mi spoza chrbta.

Prišiel ma navštíviť môj dlhoročný priateľ Laco Lučenič. Ako inak - na bicykli. Ponúkol som mu margeritu s fialovým dáždnikom. Medzi rečou sme sa dohodli, že sa zúčastním ďalšieho kola Superstar. Ako dobrému kámošovi mi sľúbil, že nejako „zaonačí“, aby som ho aj vyhral. Keď bijú, treba utekať a keď dávajú, ber. Nuž som pristal. Nedopil a naskočil na bicykel.

Som obeťou. Netuším prečo a nechcem ňou byť.

Mohlo sa mi radšej snívať ako okopávam zemiaky.

Jaroslav Krafka

Jaroslav Krafka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Práve sa presťahoval do hlavného mesta a POMALY sa zapája do tvorby HDP :) Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaHi-techNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu