reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Krafka

Jaroslav Krafka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Práve sa presťahoval do hlavného mesta a POMALY sa zapája do tvorby HDP :) Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaHi-techNezaradené

reklama

Nezaradené

Moje štyri veci

Jaroslav Krafka

Moje štyri veci

Keď mi niekto chce posielat hromadne „srandičky“, vždy mu nadiktujem adresu, ktorú si často nekotnrolujem. Samo ma však našiel a požiadal ma napísať moje štyri veci. Pochodeň sa nesmie len tak zahodiť. Tento príspevok hádam bude mojim druhým nadýchnutím v písaní blogov. Tak nech mi Pravidlá slovenského pravopisu pomáhajú.

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 0
Na vandrovke k starovekému stravovaniu

Jaroslav Krafka

Na vandrovke k starovekému stravovaniu

Apeninský polostrov bol kolískou nového spoločenského zriadenia a dodnes inšpiruje svojou kultúrou. Od zániku Rímskej ríše pretieklo veľa vody v rieke Tiber a napriek tomu nachádzame spojení so súčasnou dobou na každom kroku. Spoločnosť sa vtedy delila na triedy a preto nemôžeme nasledujúce riadky aplikovať na všetkých obyvateľov. Pokúsime sa aspoň letmo nahliadnuť za dvere starovekej kuchyne.

  • 3. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 397x
  • 0
S bačom už neuspejem

Jaroslav Krafka

S bačom už neuspejem

Nedávno som sa zamestnal na plný úväzok. Už to nie je len práca popri škole, na ktorú sa budem môcť len tak vybodnúť. Majú o mne všetky „iniciále“. Musím sa živiť sám. Je to dosť zvláštne, ale PRÁCOU.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 292x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu