reklama

Pretvárka vládne svetu alebo prečo nemám rád Vianoce

K celej tej hrôze, mám dnes meniny. Desím sa septembra, vtedy som sa narodil. Niečo hrozné

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vždy som sa snažil byť priamym človekom, ktorý robí to, čo si myslí. Nerád sa pretvarujem. To platí aj pri „preberaní“ darčekov počas horeuvedených sviatkov. Tešil by som sa aj keby som dostal potrasenie pravicou. Skutočne. Moje mimické svaly a farba hlasu nie sú s vnútornými pocitmi zosynchronizované a „tvária sa“ akoby ich dary nepotešili. Čo nie je pravda.

Viem sa vžiť aj do kože opačnej strany – aj ja rád obdarúvam. Poteší ma, keď vyčarím na tvári aspoň letný usmev a iskričku v očiach.

Otvorene sa priznávam, som zlý a musím na sebe veľa pracovať. Mením teda svoje doterajšie životné krédo a nastolím nové.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pretvaruj sa, inak nebude nik z tvojho okolia šťastný!

Jaroslav Krafka

Jaroslav Krafka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Práve sa presťahoval do hlavného mesta a POMALY sa zapája do tvorby HDP :) Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaHi-techNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu