reklama

Najkrajšia, krásna, pekná ...

Páči sa mi tu. Z okna môjho príbytku vidím Technopol, ktorý je najkrajší s pozadím červenej oblohy. Krajší je však pocit večernej sprchy po upachtenom dni, pretože v meste je, na tatranca, pekne teplo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Zabehávam sa v cestovaní MHD. „Keď poviem, že nemôžeš mi požičať pero je to isté ako môžeš mi požičať pero?“ mudruje v autobuse malý chlapček. Jeho rodičia mu prívetivo odpovedajú na jeho otázky. Aké pekné. Vedľa mňa sa uvoľňuje miesto na sedenie. Chlapček si vedľa mňa sadá. Púšťa sa mi z nosa krv a vyzerám ako po zápase s Mike Tysonom. „Filipko, postav sa a nepozeraj sa!“ ťahajúc za rukáv presviedča dieťa jeho matka. Zašpinil som už aj poslednú servítku. Pripadám si ako Tom Cruize vo filme Collateral zomierajúci v metre. Nik si ho nevšimol.Vonku ku večeru prší a Technopol nie je nejako očarujúci. Sprcha je však SUPER.

Jaroslav Krafka

Jaroslav Krafka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Práve sa presťahoval do hlavného mesta a POMALY sa zapája do tvorby HDP :) Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaHi-techNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu