reklama

Boháčom do päť sekúnd, stačí správna firma

Ponúkam niekolko myšlienok a postrehov z môjho dnešného kvázi pracovného pohovoru. Jeden by neveril, čo všetko je možné. Skopíroval som ho z debaty s mojou priateľkou Stankou cez ICQ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Môj rozhovor s priateľkou:akfarko (01:39 PM) : tu som laska, daj mi 3 minuty a vsetko ti vyrozpravam - lem musim nieco surne spravit stanicka8 (01:39 PM) : okakfarko (01:44 PM) : uz :-)akfarko (01:45 PM) : prisiel som tam a cakala ma kancelarijka ani nie velkosti nasej kuchyneakfarko (01:46 PM) : zaklopal som - prva vec co "sef" spravil, tak mi dovrzal meno :-( (to naserie) a potom, ci by som mohol chvilku pockaj na chodbe este s jednym panom (toho pana som si vsimol, ked som vchadzal - mal na sebe rifle a flanelovu koselu, velke okuliare a tesco tasku v rukeakfarko (01:47 PM) : si tam?stanicka8 (01:48 PM) : ano pocuvam taakfarko (01:49 PM) : no tak som si k nemu na chodbu sadol, o 5 minut prisiel, aby sme sli dnu - ja ze obaja? on - ano, tak sme sli dnu, predstavil nas s "managerkou" (presne takyto typ zeny si pamatam zo zakladnej skoly - volala sa teta Sabolova a robila upratovacku)akfarko (01:50 PM) : A hned zacal vtipkovat, ze sa prave vratil z dovolenky, ze je oddychnuty a blbosti - ten ujo vedla mna vyzeral, ze robi tvrdu manualnu pracu a na cestu do bratislavy si pozical od kamaratovakfarko (01:50 PM) : pisal jeho meno - aby mal zaznam (chapes, ani nase zivotopisy nemal vytlacene) a ujo prisiel kvoli pohovoru az z roznavyakfarko (01:51 PM) : potom si pisal moje udaje a hovorim mu,ze poprad, ale ze byvam v bratislave - on ze preco, ze ci kvoli nejakej zenskej - tak som radsej pomlcal ako mu povedal nieco sprosteakfarko (01:52 PM) : potom zacal s otazkami, aby sa o nas nieco dozvedelakfarko (01:52 PM) : zacal s ujom - ten mal byt o 12 ale nestihol autobus (za co sa mu asi 10 minut este ospravedlnoval)akfarko (01:53 PM) : pytal sa ze kolko chceme zarabat - hovorim mu, ze tato otazka nie je na mieste, ked este neviem, co mi ponuka a co odo mna bude pozadovatakfarko (01:53 PM) : on, ze nie nie, chce len vediet orientacneakfarko (01:53 PM) : ja mu hovorim, ze pracujem uz dost dlho a poznam svoj standard, ale zopakoval som, ze nepokladam za miestne hovorit o tom dopredu - ze okakfarko (01:54 PM) : ujo povedal, ze by si chcel kupit dom, lebo zije v podnajme a ma choru dceru, ktora potrebuje ist na operaciuakfarko (01:55 PM) : potom sa nas pytal, ze co t eraz robime a preco si hladame nove zamestnanie - ujo povedal, ze robi nejakeho elektrikara a ze cely den je von a ma zdravotne problemy, boli ho chrbat...akfarko (01:55 PM) : ja som mu povedal, ze pracujem v reklamnej agenture, pisem reklamne texty, spoty radiove a televizne a celkovo PR - otvarali huby (takeho asi necakali - lebo podla mna je taky ujo co bol vedla mna cielova skupina - hned vysvetlim preco)akfarko (01:57 PM) : On, ze nam ide predstavit firmu. Tak nam ukazal A4 zaliatu v plaste - cim vsetkym sa zaoberaju - ved oni obchoduju so vsetkym, od hodiniek, cez elektrospotrebice az po auta - no odbornici na vsetko.akfarko (01:58 PM) : Potom zobral pero a papier a zacal kreslit stvorceky (som si pripadal ako na agitacnom meetingu Herbalife), ze v zivote su len dve cesty ako prist k peniazom. Praca alebo Podnikanie. Ze ak chceme zarabat 10000 nech sa zamestname niekde v obchode - on nam ponuka ovela viac. akfarko (01:58 PM) : Takze jeden stvorcek skrtol :-)stanicka8 (01:59 PM) : este dalej mi hovor please je to super, tecu mi slzyakfarko (02:01 PM) : Vsimol som si jeho poznamky na papieri - a tam slovo Tranzizing (uz neviem ako sa to pise) - hovorim mu - jasne, to je ked si kupim niekoho znacku/licenciu - pozrel na mna, ze odkial to mozem vediet (debo)akfarko (02:02 PM) : ujo vedla mna aj prestal na sekundu dychat - tolko novych veci za jeden den: vylet do hlavneho mesta, "sef" ktory bol na perfektnej dovolenke autobusom v Bulharsku (to musi byt kurva dobry sef ked si moze dovolit taky luxus a este sa aj chvali potencionalnym partnerom, ze im da zarobit obrovske praxy) no a na ostatok nove slovicko do slovnika cudzich slov, ktorym bude moct frajerovat pred chlapmi v krcmeakfarko (02:03 PM) : Prichadza hlavny bod programu. "Sef" pise na papier sumu 32 000 korun. To je specialna/limitovana ponuka len pre nas. Ked chceme, mozeme si ju zakupit okamzite. Hned nam dava pred nos zmluvy s firmou XYZ.akfarko (02:05 PM) : Dalsia skvela vec bola vyzdoba kancelarie na nastenke bol vkusne pripichnuty sponkou zdrap dnesneho sme a zvyraznene palcove titulky o skandaloch slovenskych firiem ktore predavaju licencie a potom zmiznu precakfarko (02:06 PM) : Tak som sa postavil a povedal: "Vazeny, toto nie je pre mna - nepaci sa mi to. Odchadzam." Ujo "sef" povedal: "Jasne je to ciste na vas ale nechcete predsa nejake katalogy, urcite vas jeden z nich zaujme"akfarko (02:06 PM) : Hovorim mu, ze nic nechcem, ze som si takmer isty, ze ma nic nezaujme. Vo dverach mi vtlacil vizitku, ze keby som nahodou nieco niekedy potreboval...akfarko (02:06 PM) : Jasne, uz mu telefonujem.akfarko (02:07 PM) : A prichadza zlaty klinec programu!akfarko (02:08 PM) : Ako tak kracam dole schodmi - pozriem sa na vizitku a tam uplne ine meno, uplne ineho cloveka :-) V takej som bol firme na pohovor. Keby som mal cestovat kvoli takej - prepitujem - kokotine, asi niekomu ublizim. Co sa cudujem, sam som predpokladal, ze to nejako takto bude prebiehatstanicka8 (02:10 PM) : boze to je skvele!!!!!!!!!!! ale vazne perfektne!!!!!!!!! super som sa na tom zasmiala, a vedela som si to zivo predstavit, to treba napisat niekam, viem ze to nevyslo,akfarko (02:10 PM) : hej? :-)stanicka8 (02:10 PM) : ale uprimne: musela som vyjst z kanclu lebo by som vybuchla smiechom a pak nakoniec som aj tak vybuchla a povedala som to yakouboviakfarko (02:10 PM) : az tak?stanicka8 (02:11 PM) : fakt super

Jaroslav Krafka

Jaroslav Krafka

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Práve sa presťahoval do hlavného mesta a POMALY sa zapája do tvorby HDP :) Zoznam autorových rubrík:  Svet okolo mňaHi-techNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu